tirsdag den 17. januar 2012

Al begyndelse er svær...






Nøj, hvor er det nyt, det her bloggeri. At finde ud af kameraet, billedredigeringen, og så hvad man skal skrive...
Det er jo ikke Gucci eller noget, det jeg har på. ...
Velourblusen fik jeg på et loppemarkede til, ja jeg tror kun det var 30 kr. Armbåndet er fra samme sted og det er jo fantastisk at man både kan spare miljøet og støtte et godt formål, med genbrugsshopping. De lokale spejderforeninger holder nogle gange loppemarkeder, hvor der er gode kup at gøre. Det jeg oftest tager til ligger i Farum og holdes hver 1. lørdag i måneden.


Halskæden er fra Gina Tricot til 129 kr. Før jeg fandt den, var jeg ikke så vild med statementhalskæder, men det fik den her lavet om på. Heldigvis! den er jo både genial til at pifte en kedelig januar-tirsdag op med og meget smuk til enkle sommerkjoler. 








Det var alt for denne gang. Pænt Farvel!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar