onsdag den 25. januar 2012


A Clockwork Sally

En af mine absolutte yndllingsfilm er A Clockwork Orange. En film som byder på mælkebarer, rehabiliterings eksperimenter og ultra-violence. Stanley Kubrick som har instrueret filmen, brugte ikke noget manuskript, men rendte rundt og dikterede ud fra bogen under optagelserne.
Jeg er netop igang med at læse bogen, der dog kan være lidt svær da mange af ordene er nadsat, dvs. et sprog forfatter har opfundet, som er en blanding af engelsk, russisk og volapyk. Både bog og film kan dog anbefales!

Hvor er jeg fin, nu mangler jeg bare mine drugger, så vi kan ta' på The Korova.
Bluse og halskæde: Gina Tricot, Hat: Wasteland. 

Hvis i skal finde filmen, ser coveret sådan her ud!














Ring fra Gina Tricot

Ingen kommentarer:

Send en kommentar