tirsdag den 14. februar 2012

Dagens



Fake fur-jakke og bukser; oprindeligt fra H&M, fundet på Tap1-marked. Taske; Spejdernes Loppemarked.  Støvletter; Bianco.



Var i Lyngby i dag for at besøge Urtehuset og få fat i de kosttilskud min biopat mener at jeg mangler. Det bliver dejligt at få lidt mere energi, her i al mørket og kulden. Slog også vejen forbi MAC, hvor jeg købte en mascara og prøvede pink læbestift. I Message prøvede jeg en denimvest fra Global Funk, som jeg endnu ikke ved om jeg skal ha'...
Den rutinerede læser af bloggen, vil nok bemærke at der er sket en lille forandring med mit hår. Fik det farvet i går aftes i salon Fake Your Beauty, de er nemlig de eneste der får lov til at røre mit hår <3

Her er et par gode links:

www.urtehuset.dk - kosttilskud, økologiske fødevarer og meget mere.

www.fyb.dk -  en frisør der kan det hele både med saks og hårfarve. Og hvor man endda kan erhverve sig nuttede øreringe.

www.123hjemmeside.dk/tingfinderen - Min gudmors butik, som sælger sjove ting til hjemmet og smykker af rigtig god kvalitet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar