onsdag den 22. februar 2012

Zara-cravings

Man finder godt nok mange pæne ting på nettet, når man sidder og surfer en hel dag... Har udvalgt de pæneste til at komme med på min indkøbsseddel, til næste jeg skal ud og shoppe.

Buclé-blazer ting fra Zara, ved endnu ikke om det skal være denne eller nederstående...

... for den her er altså også bare vildt pæn og damet, måske bliver det lidt for meget, så er den anden måske sejere...

Har folk i min omgangskreds der vil grine deres røv i laser når de hører at jeg har givet 680 kr. for en støvle der ikke en gang er varm. Men wauw altså, Alexander Wang møder cowboy.


Skal også have mig en nederdel i en mine yndlingsfarver, mintgrøn. Meget sommer og meget lige-nu, kan både kombineres med en lys overdel som på billedet eller med noget bordeauxrødt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar